söndag 19 augusti 2012

Igår var det kalas i mitt bostadsområde.

I år är det 50 år sedan vårt bostadsområde byggdes. Detta firades med en jättemysig fest med knytkalas och tipspromenad och trevligt sällskap. 

För att fira lite extra så hade jag gjort en tårta med hela området modellerat på. Jag skrev ut en bild på området från google earth och sen var det bara att börja modellera. Jättekul och jag tycker nog det blev rätt bra!








Hemskt trevligt kalas var det! Stort tack till alla som var med och ordnade!

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig idé! Den blev jättefin!

    SvaraRadera
  2. Fantastisk! Vilken fin hemsida du har. Grannen Pehr tipsade mig. Jag har spridit din sida till mina arbetskamrater. Fick en fråga, tar du beställningar? Trevlig helg!

    Anki - Grannen i 34:an

    SvaraRadera