tisdag 19 oktober 2010

Ett paket på posten...

Titta vad jag fått; ett Muminpepparkakshuskit! Nu ska det bara bli jul också...fast jag måste nog använda kakformarna innan det. De är ljuvliga!


Det är en smart konstruktion för att minimera antalet bitar- utstickarna till huset är nämligen dubbelsidiga.
Ena sidan,

Andra sidan;

Lilla My i kakform

Muminutstickare


Jag fick också ett kakset! Tur! Så jag inte behöver vänta till i jul för att få använda mina nya leksaker!

Tack för de fina presenterna! Gå gärna in på www.mumin65.com för att se mer om firandet av Mumintrollens 65årsdag!

4 kommentarer:

  1. Kollade precis på det där muminpepparkakshuset på Ellos igår och tänker beställa det så vi kan få ett fint pepparkakshus här till jul :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken kul idé med Muminpepparkakshus =) Ska bli kul att se dig använda det sen =)

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Hoppas vi får se ett muminpepperkakhus här framåt jul. :-)

    SvaraRadera