torsdag 25 augusti 2011

Fika med miljöavdelningen...

Min avdelning på jobbet har fått i uppgift att under hösten gå runt och fika lite informellt med andra avdelningar. För att de ska lära känna oss och vi dem. Mycket bra tanke tycker jag! Första besöket var på miljöavdelningen. Då chefen var på semester delegerade hon fikabrödsinköpet till mig....tror någon att jag någonsin skulle köpa fikabröd??? Nej, självklart inte! Jag räknade snabbt ut att själva handlandet av fikabröd skulle ta mig ca 30 min-så då fick jag baka något som bara tar 30 minuter istället?
Kladdkakecupcakes dekorerade med bara spritsad grädde och lite sockerkulor. Gott, snabbt och enkelt :-)
Min avdelning börjar kanske bli lite bortskämda med bakverk, men miljöavdelningen vart jätteglada :-)

1 kommentar:

  1. Hm, verkar ha problem med blogspot på min dator :-/
    Ska naturligtvis också stå att de härliga formarna kommer från Siluett of Sweden! De är så bra! Inte många ljusa formar som fixar en chokladbotten utan att bli genomskinliga!
    /Anna

    SvaraRadera