lördag 5 juni 2010

Tack....

Jag har fått ett paket i brevlådan! Det innehöll världens finaste Muminsaker. Det har helt klart kommit rätt eftersom jag fullkomligen älskar Mumintrollen, men jag vet inte vem som skickat det...

Texten på det bifogade kortet talar om att Mumin fyller 65 år och att detta bör firas med cupcakes ;-) De har ju förstås helt rätt i det! På http://www.moomin65.com/ så finns mer info om firandet! Det är bland annat en teckningstävling för barn och en insamling till WWF för att rädda Östersjön.





Jag ska baka Mumintårta idag i den fina muminformen, och hattifnattCC nästa vecka.... Härligt! Ett stort tack, vilka ni nu är
:-)
Ps. För er som tror att Mumin bara är barnböcker så har jag ett boktips- Pappan och Havet. En fantastisk bok för vuxna bokslukare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar